söndag 15 april 2012

Solsken

Det gör gott för själen.

Jag och Morse. Drog in och kikade på ett par lägenheter. En skitfin vindsvåning i luthagen.
Så charmig och fräsch!!
Men trea var väll att överdriva tvåa med liten vrå hade vart mer sanning. Synd där!!
Där ska jag bo när jag är gammal och måste ha nära till hemtjänsten ;)

Grabbarna sågade ner träd för glatta livet här hemma. Dock ett för mkt :/
Hej insyn!!





Observera granen till vänster i bild. Den jäveln gjorde detta till en skogsglänta av någon konstig anledning..





Hallå björkbacken.
Nu ser det ut som det är så många björkar. Måste nog ta ner ett par till. Kommer sluta med fotbollsplan, gaaah!!
Kanske känns bättre när det blir lite löv i kronorna. Å andra sidan så är det ju Lövfritt restrerande 6 månader.
Stora problem man har va :D









Som sagt, fotbollsplan!!

Sjukdomsuppdatering utgår, då jag redan tråkat ut er med granprat :)

Godkväll!!

-
Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Haha jajjemen! Föll pladask kan jag säga! Får inte nog av den sortens linne! :) Hojta om ser fleeer!!

    SvaraRadera