onsdag 11 april 2012

Here we go..

När jag skulle gå och lägga mig igår kväll. Låg Ralf klar vaken i sin säng, yrade lite.
Tog upp honom och kände att han var stekhet, 39,6 i temp.
Han fick alvedon och lite välling sen sov han hyffsat bra resten av natten.

Han är inte förkyld, han har hostat lite sen han var förkyld sist för 2 veckor sen. Så vad detta är vet jag inte. Imorse hade han 38,3.
Det visar sig väl vad det blir denna gång.

Jag hostar också fortfarande. Drygt som faen.

En liten sjukstuga här hemma ;)

Skulle egentligen ätit lunch med syrran som åker hem idag. Hoppas på att hon hinner hit en stund istället. Kommer sakna henne, känns alltid så bra när hon är hemma. Eller det känns inge konstigt alls, det känns som att det är som det ska vara :)
När hon inte är hemma är det inte så. Förstår ni?

Jag tänkte städa bort påsken och dammråttorna idag..





Vi vill ha tillbaka den varma våren här, Tack!! När kommer den??

-Från min iphone!!

1 kommentar:

  1. Stackars söta Raffi <3 verkar vara något som går nu. H var kry igår så gör henne gick det över snabbt för även denna gång.
    Mysigt att träffa på er i onsdags!
    Krya på er nu! Kram

    SvaraRadera