lördag 6 juli 2013

Första semesterveckan




Morgonstunder i lugn och ro :)



Utslagen katt, hehe!!



Nyklippt, med rosa såklart!





Extremt avancerade menyer..
Fast i torsdags åt vi en god lax i foliepaket med min eget odlade potatis :D









Grattis konsert på Jeanettes och Camillas balle :)




Mitt kära frikort spelade ;)





Här är min egen Mustash Ralf ;)

Frukost tillsammans hela familjen, guld i mina ögon!





Fyllt på fransarna igen, så härligt!
Men är det bara jag som upplever mig bakfull varje morgon när jag kollar i spegeln ;)




Tvätta altanen, inför målning och oljning. Jävla skitgöra!





Men fint blir det, grundade räckena vita igår..
Själv med en 2 åring, tålamodsprövande AB









Ralf fick såklart hjälpa till.
Emil är nogrannare än mig och höll på att få ett frispel, medans jag tycker att det är charmigt.

Nu ska jag städa huset och packa väskorna för imorgon bär det av till Dalarna, närmare bestämt siljansnäs :)

Om Raffe lyckas bli av med sin feber han drog på sig igår ?
Han spydde dessutom en gång,
Drack en sån här barnsmoothie som kom upp igen. Det mest förvirrande är att sist han drack en sån så kom den också upp direkt på coop forums golv :O

Han har aldrig vart känslig mot dom förut, alltid haft dom till mellis.. Väldigt märkligt!!


Hörsch från Dalarna dalarna dalarna!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar