söndag 21 juli 2013

Gaaah

Sjuk igen!!

Slarvade med pencillinkuren de sista dagarna resulterade i en hög uvi eller njurbäckeninflammation :/

Spenderat natten på akuten, fick så jävla ont igår kväll.

Note to myself- SLARVA INTE.





Stackars Jossan fick sova sittandes. Hon råkar Alltid ut för mina akutbesök.. Tur för mig och otur för henne att hon är hemma vid dessa tillfällen ;)





Kom ut till solen, vilket gjorde det svårt att åka hem och sova..
Kändes som jag jobbat natt..

Nu ska det väl ändå vara över med dessa nedrans streptokocker. Vägrar erkänna att de förstört min semester för så negativ vill jag inte vara men hade ju definitivt klarat mig utan dom!!

Nu ska jag in och hämta ut nya kuren och köpa kalsipper till Ralfie.. Gått superbra hittils. Förutom att Emil drog på en blöja när de skulle åka iväg, vilket blev en liten självförtroendes dipp..
Men nu är vi igång igen :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar