fredag 12 juli 2013

Vecka 2- sjuk veckan

Packade iväg oss till dalarna i söndagsmorse. När Ralf kom upp på morgonen så såg jag att det runnit vätska ur örat på honom, ett plingplong. Såklart att han har öroninflammation, varför inte liksom?



Körde förbi närakuten i uppsala och mycket väl så hade han ju det. På ena örat och det andra hade det ju gått hål på :/





Vi bröt badförbudet så fort vi kom upp.













Sen åt vi en mysig middag på altanen. Sa till Emil, jag har lite ont i halsen.
Vaknade av att jag hade så hög feber att jag spydde. Halsen gjorde skitont. Så jävla dålig tajming!!!
Tvingade mig själv att åka med och handla i Leksand. Med svaga knän.. Sen lade jag mig i en solstol fullt påklädd när vi kom hem..




På kvällen förstod jag att jag hade halsfluss..





På tisdag fm hade jag en tid på vc i Leksand och mycket riktigt en aggressiv halsfluss.

Ändå drog jag med mig familjen till ett fik bara 200 m bort.
200 meter rakt upp 😰
Var så yrslig att jag inte visste vad jag skulle ta vägen men det var så fin utsikt..





Sen hem till sängen igen ;)
Grinade hela tisdagkvällen, trodde jag skulle dö.

Onsdag hoppade jag upp och sa nu mår jag bra. Ska vi åka till tomteland?
Så det gjorde, jag kom med nöd och näppe ut därifrån levande.
Drog pinsamhetsdöden och svimmade bland annat.
"Hej jag heter Frida! Har inte ätit sen i söndagskväll och nu ska jag härja på tomteland!?!?!?!???!"

Skitsamma det var inge bra där iaf.


Igår var vi till Rättvik och då gick det bra. Lite strandhäng och mycket fina vänner :)
Det behövde vi ladda med igår..
Tycker även att från igår börjar denna resa, tar bort mån-tis-ons
Jävla skitdagar!





Så nu gäller det att ta igen mysfaktorn för hela veckan föe några dagar. Som tur är så får vi extremt mkt hjälp av Maria och Erik och min bästis Walter som kommer upp snart :D

Dags att sanera stugan och välkommna gästerna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar