söndag 30 juni 2013

Semester

6 timmars jobb kvar till 4 veckors semester. Känns fantastiskt bra måste jag säga..

I veckan ska vi vara hemma och pyssla, har fixat med syrran så vi ska komma och rida ponny (Raffe) nån dag och hoppas på lite strandhäng en annan dag.
Fylla på fransarna och allmänt gotta mig i semesterlyxen.
Kommer säker slinka ner ett glas vin eller två ;)

Men än så länge är det jobb, har haft en dejt med Mr massagestol och hoppas på att klara mig igenom kvällen utan diverse spänningshuvudvärk och allmänna krämpor..

Tycker ni att jag lyckades bra när jag klädde på mig imorse??





Känner mig som en förvuxen fjortis på grönbete, hehe!!

Tur att jag för det mesta ska spendera dagen i arbetskläder.

Och Varför är det snorkallt ute bara för att jag mot alla odds sätter på mig en kjol??

Vänlighet, Omtanke, Service
Nu igen då!
Men klockan nio då kommer ledighetsdemonen fram, mohaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar