torsdag 7 juni 2012

Vet ni...

Idag har jag haft en pissdag!!

Har blivit dyngsur av regnet, nerpissad, nerspilld, totalt genomblöt när en paviljong gav vika för vattnet som samlats.
Haft ångest över jobbnycklar, letat efter jobbnycklar.
Min unge sov 30 min vid lunch och var sen sur och grinig precis som jag. Kände för att stämpla ut och dra här på eftermiddagen.
Men nej för då var det jobbdags, kommer dit och spottade och fräste. Snorhungrig!
Men självklart så hade de bestämt imorse att vi inte fick äta där längre. Ja men grattis!!

Emil och Ralf sov mellan 16.20-19.15.. Så de åt middag vid åtta och Ralf gick och lade sig nyss.

Hela denna dag har varit fel, error, pisshumör!!

Stackars Emelie och jeanette som fått lyssna på mitt flåsande och suckande. De hjälpte mig med Ralf tack och lov annars hade det aldrig gått idag.

Men vet ni... Alla har vi skitdagar!
Tur att man har vänner som peppar :)





Tänk att nu är det ljust tamefan hela kvällen. Älskart!
Hade gärna fått vara så året om :)

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar