torsdag 21 juni 2012

Sommardag

Vi passar på att njuta av dessa fina dagar :)
Igår var vi på 4H gården, kikade lite snabbt på djuren men de flesta låg och tröck i skuggan någonstans. Så vi gjorde detsamma, mös på en filt i skuggan med fika och trevligt sällskap :)
Perfekt!
Sen lunch intogs på Gränby och middagen hemma på altanen, Hela familjen.
Har jobbat så många kvällar nu att detta inte är självklart längre.
Insåg att jag saknat det!












Idag packade vi ihop oss och åkte till wik. Hela hemmet får följa med nu för tiden ;) tur att man har vagnarna som packåsnor!!




På kvällen blidde det ett glas rött i kvällssolen och en promenad. Vi hälsade på fåren. Ralf är väldigt inne på detta med djur nu för tiden. Ser han en hage är det "muu", de flesta djur "muuar" innan han kommer på det rätta lätet ;)




Imorgon är det midsommar, ska vi få en fin midsommar i år? Är det möjligt?
Jag är förbered på det värsta och tänker svettas för säkerhets skull.
Vi ska åka skrinda och dansa runt stången i hagby med min familj.
Sen blir det en sväng ner till grannen på kvällen för lite grill.
Jag jobbar 7-16 på lördag så det kommer bli lugna filbunken..
Emil har nu gått på pappaledighet och jag jobbar i 2 veckor sen ska vi semestra ihop i 4 veckor :)
SOMMAR
Ps. Vi fick operationstid idag och juli och semestern är räddad.
Känns så skönt att få lite tid att förbereda sig på :)
-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar