tisdag 26 juni 2012

Hej alla glada!!
Regnet förgyller fortfarande våra dagar, eller hur var det nu?
Jag jobbar arslet av mig iaf, så kunde bry mig mindre faktiskt.. Emil är ledig och jag jobbar, ombytta roller eller? Det gällde nog endast jobbet. Här hemma gnälls det över vardagssysslor som aldrig förr. Skittråkigt! Finns ju vettigare saker att göra, men finns det nått mer irriterande än dessa små sysslor.

Idag hann vi en sväng till Ikea och fixade lite hyllor till R rum. Så imorgon åker hans säng in, har ju pratat om att ta tag i detta i flera veckor. Men inte orkat! Nu när Emil är hemma mkt, så ska vi köra ett race. Pepp på den tack!
Men Det går så lätt för Emil att lägga Ralf så det är bara att go med the flow..





Imorgon är det jobb 12-21.
Mördar pass!!
Ett kvällspass på torsdag också.
Sen på fredag blir det skansen.
Verkar som om vädret är med oss också :)
Ledig lördag också, sen söndag kör jag ett multi mördar pass.
08-20.30..

Ralf är något förvirrad över mina nya jobbvanor och kastar sig och vrålar som om någon ska döda honom när jag åker hemifrån.
Får verkligen öva nerverna lite..
Men idag glömde jag bilnycklarna inne och sprang tillbaka fem sekunder efter jag gått ut och han hade legat på golvet och grinat och skrikigt innan.
Kom in igen och ungen hade redan slutat. Sen såg han mig och drog till med ett fejkgrin utan dess like. Haha!!
Skitunge..

Dramaqueen oh yeah!!

Dags att lägga sig kanske..
Svårt att varva ner efter dessa jobbkvällar.. Men ungen slår väl upp sina blå vid sju imörn!!

Pöss då!


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar