tisdag 27 augusti 2013

Tisdag

Veckan masar sig fram..
Skulle lätt säga att det var torsdag idag. Inte van att jobba så mkt ;)




Magen är sprickfärdig efter våran klassiska barnmats rätt baconsås och pasta. Testade sjögräs nudlar till, ja det kändes som att tugga gräs. Ska testa i ett annat sammanhang nästa gång, nått med mera smak i än en stackars bacon med grädde till ;)
Gick ju an om man dränkte det i pesto, men kände mig ändå som en kossa som tuggade, tuggade och tuggade... gräs.

Ögonen går i kors på mig, varför gör dom inte det på min älskade son. Han är ute och hoppar studsmatta, leker skola och är på ett strålande humör.
En annan morrar och sitter totalt utslagen..

Så svårt att få i säng ungen. Måste väcka honom kvart i sex, så somna sex hade ju vart det ultimata men det kan jag fet glömma. Är GLAD om han deckar innan åtta och Somnar han runt sju så är jag ännu gladare. Men det är sällan..

Ännu ett problem (?) i landet lagom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar