fredag 23 augusti 2013

FRIDAy

Kaos shopping på GC idag.
2 barn och alla gamla arbetskamrater så jag var så ofokuserad att jag vet inte ens vad jag kom hem med, hehe!!

Men har laddat upp för kräftskivan imorgon kväll :D





Dom här galningarna var med såklart. Älskade ungar!

Tryckt en nacho tallrik och gottat godis med Ralf. Kikade på filmen Modig. Tror att den var lite för läskigt, har nog ställt till med mardrömmar ett tag framöver.
Men han ville absolut fortsätta kolla, han satt som på nålar.

Imorgon blir det kräftskiva a'la bonde-style and we love it!
På landet, på en gård, på en loge med bönder. Kan det bli bättre!?

Apropå det...
Läste en artikel om nya "hemmafrun" i Hollywood fruar.
Citerar
"Före detta bondbruden".... blabla!

Jag läste ju såklart bond bruden som i bondmora.
Inte Bond, James Bond.
Självklart var det högläsning på jobbet, blev skapligt utskrattad av några boenden...

Ps. Mina fransar sitter än!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar