torsdag 15 augusti 2013

No sleep


När man inte kan somna på kvällen, kikat igenom facet, insta och diverse bloggar!
Då är det bara det här kvar..

Det här är en skitvecka, längtar tills på måndag. Skulle gärna slippa hela helgen och bara byta veckonummer direkt!
Mån 19 aug v.34 längtar jag till av den enkla anledningen att jag vill att denna vecka ska stoppa upp sig dit solen aldrig skiner!!

Kan man vara så arg på en vecka? Isåfall är jag det..






Ska tänka på alla saker jag har att se fram emot..
Som jag nu halvt mitt i natten inte kommer på! (Ska upp vid fem)

Jo kräftskiva nästa helg :)
En sthlms natt i september

Usch var det allt eller har jag brainfreeze deluxe..
Om det är så illa måste jag boka in nått mer trevligt..










Fina barn som piggar upp :)
Dom är gaaalna nu, älskart men hälften vore nog'





Fina vänner har jag med som också piggar upp och kommer med blommor + goodie bag!
Dessutom bjuder på middag :)










Katten är också galen som barnen..

Är det normalt att sitta och tigga mat vid köksbordet och jama till sig att gå ut i hällregn? Rätt ut, helt smacksur går hon omkring.
Makalöst härjad ser en blöt katt ut också, haha!!






Stay positiv in your freakin mind and the body will do whatever you got to do. Peace!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar