måndag 22 oktober 2012

Trött snubbe och kräka i halsen!

Måndagkväll, Emil deckade vid halv åtta typ (normalt?) och Raffe nyss!! Birde varit tvärtom åtminstone.. Emil hade sjukt svårt att sova när vi träffades, riktig nattmänniska!! Vad hände sen?
Det var övergående helt enkelt...


Helgen bjöd på jobb och bubbelfylla. Wiiihooo!!





Ångest när man vart inringd på jobb söndagkväll.. Spyan låg bakom halsmandlarna och tryckte. Eeh, najs!!
Nä bättre dagar har man ju haft.

Min lilla katt kom och la sig på mitt bröst väldigt nära mitt ansikte och började slicka sig under svansen så att säga. Vissa saker kommer jag inte vänja mig vid angående katter, DET är en av dom ;)

Imorn kickar vi igång lite dagis igen.. På onsdag skulle de ringa från Ackis med ny tid!! Hoppas att det inte blir för om alltför länge. Hoppas kan man ju alltid, om det hjälper är ju föga troligt!!





Märtis får en jävligt gosig och kanske aningens för hård kram av Raffe. Ändå busar hon mer än gärna med honom. Sover på hans kudde när vi är borta. Ralf pussar henne på nosen flera ggr om dagen och hon möter alltid hans mun när hon märker att han kommer.

Nä, adios amigos!!

-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar