onsdag 24 oktober 2012

Gaah

Irritationen när man inser att vi hade en efterlängtad läkartid imorse.
Jaha, 1,5 månads väntan på en ny då!! Har kännt den där gnagande känslan hela dagen, inte förns vid sju tiden hjärnan kom ikapp..
Typiskt!!





Började nattningen av Raffe runt halv åtta. Han somnade nyss i våran säng, mellan både mig och Emil.. Så nu ligger vi här.
Vi hat ingen tv i sovrummet, och jag är klar för att sova. Så jag orkar absolut inte gå upp igen..
Ska surfa runt lite tänkte ja.


Imorn blir det mattletning med min partner in crime och sen jobbkväll. Måtte jag inte glömma bort att ringa och be om ursäkt angående den glömda tiden bara.
Herr Dr Cederblad vart nog bara glad, fick 1 timmes hål att äta wienerbröd på ;)

Nån som sett en snygg didriksson jacka i grått/orange någonstans??


-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar