fredag 19 oktober 2012

Time

Dagarna Rullar på som vanligt ingen mera action än det vardagliga myset, lyxet, jobbet!!

Eller.. Skulle ju ha blivit operation igår men den vart inställd eftersom Ralf lyckats få infektion i ett sår under foten. Typiskt!!
2 veckor minst innan ny tid, vi fortsätter att vänta! Känns som vanligt.. Så fort man får den där förbannade tiden så börjar det gnaga igen..

Mkt lediga har vi varit, busat med grannarna och idag blev det en visit till öppis. Like old times!!




Dansar!!




Mumsar!!




Clara gillar inte att kladda, ändå var hon kladdigast ;)




Ralf däremot, inga problem med kladderier. Men det visste vi ju redan ;)





Fortsatte kreativiteten på öppis idag. Herr Konschtnääär!!





Jag har invigt mössa för i år.
Är ju en mössmänniska så det var efterlängtat!!

Hade en vinkväll hos grannen i lördags som slutade med att jag låg på deras soffa och vaknade med fetaste nackspärren!!
Haha fett ovärt..

Just ja, skulle ju på kalas dagen efter. Mycket roligt med kalas, mindre kul med nackspärr på 2 års kalas. Ja ni fattar!!
Det positiva var ändå Mrs Teets som jag fick låna där och hon masserade mig frisk på ett par kvällar. TACK för den :))





-Från min iphone!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar