fredag 24 maj 2013

Long time no see

Här har det gapat tomt ett tag!

Jag har bytt jobb, tentar av matten nästa vecka och jobbar extra på gamlagamla jobbet..
Så fullt upp!
Har ju några lediga dagar då och då (tack och lov).

Torsdag, fredag har jag bara varit ledig och umgåtts med min plutt och vänner!

Igår spatserade vi in på biotopia!








Lite läskigt när det blev mörkt tyckte Ralf men väldigt spännande ändå!






Sen blev det glass i glasscafet vid slottskällan!














Idag drog vi av en handling inför helgen, som jag visserligen ska spendera på jobbet men grabbarna ska ju inte behöva svälta för det ;)





Med oss hem fick vi en balanscykel.. Otippat att jag spontanshoppar :/
Ralf försöker övertyga alla att det är en motorcykel och ljudet står han för själv. Han är så jävla nöjd, kommer nog sitta fast på den där i helgen!

Han stod bra länge och öva starter. Då låter motorcykeln extra högt och reser lite framhjulet innan det drar iväg i ilfart.
Så jag anar att Pappan och han har studerat det där i detalj..

Nu ska jag hoppa till kojs.
Jobbar kväll imorgon och hela dagen på söndag på NYA jobbet. Så det gäller att va lite alert i skallen..

Ps. Första dagen i måndags, började 07.30.. Gissa vem som vaknade 07.03 men en snarkande Ralf bredvid som skulle dagis först!! Jag dog pinsamhetsdöden :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar