tisdag 28 maj 2013

Ångest

Har ångest, matte ångest!
Har kämpat med det här i 10 veckor. Nu vill jag bara få det överstökat..
På torsdag kväll sitter jag 4 timmar och skriver prov.
Vill ha det gjort, vill att stenen ska lätta och jag vill vara stolt över mig själv för att ha klarat det..

Men än så länge är det stress, oro och ångest bara !
Målet va VG, men nu skulle jag bli överlycklig över att bli godkänd.
Aldrig mer snabbkurser.

I höst blir det naturkunskap 2

Har pluggat på gymnasie nivå för länge nu..
1 år på Linne
3 år på boland
1,5 år på kui
10 v på komvux
+ 0,5 år med i höst

6 ÅR och 10 veckor!!
16 år gammal och håller fortfarande på 9 år senare.
Hur jävla svårt ska det vara egentligen ???

Oh my lord! Är det 10 år sen vi gick ut högstadiet?!?

Kommer ni ihåg att man tyckte att 25 år var last gammalt då, haha!
Gaaah, ålderskris AB













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar