torsdag 7 mars 2013


Vet ni en sak till, Idag Mars 2013 kände jag mig diskriminerad pga avsaknaden av penis.
Herregud det är väldigt väldigt sällan jag har fått den känslan. Då har jag ändå jobbat med ett mans dominerat yrke och fått kommentarer som inte är av denna värld. Men aldrig tagit åt mig!
Jag har kanske skalat av ett par lager skinn från näsan de senaste åren, eller uppenbarligen så har jag ju gjort det..
Jag önskar att jag kunde gå in på detaljer bara för att få skriva ut min irritation, frustration, aggression och rädsla men nej...

Never mind...


Gullisarna på dagis sprang Vasalopp idag. Eller de vajade fram som pingviner i overallerna, hehe!
Sjukt söta, ingen fattade varför de skulle springa och när de kom i mål så skulle de få medalj som ingen ville ha först, haha! Hejjahejja!!!
De äldre barnen sprang såklart lite seriösare, lite ;)
Fick lämna Raffe där sen och dra vidare mot jobbet.. Går på idag och pga att apt Och handledning går jag inte av förns om 1 vecka.. Inga långa dagar tack och lov då motivationen är lika med noll just nu.. Känns helt plötsligt jobbigt att lämna Raffe på dagis igen även fast det gått bra sen i julas.. Jag vill vara hemma och mammaledig igen nu ;)
Borde finnas en efterledighet för sentimentala mammor att ta ut, men icke!!

Nej men vi Hörsch om en vecka då ;)
Ska krypa ner bredvid Raffe nu, som numera alltid sover i vår säng :O
Nu ni Anna wahlgrens mammor - vad säger ni nu????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar