onsdag 9 januari 2013

Shit


Åkte in och handlade lite. Men mitt number one mission var hårfärg. Då min utväxt är 5 cm och jag har inte tagit mig tid att besöka Linda. Tror ni inte att jag glömmer den, gaaah!!

Men hem kom jag med mat, en byggare bob film och lite nya pennor och ett ritblock... Och två lampskärmar.. Wtf!!

Jahapp, får fortsätta som "pip piiiip" ett pat dagar till..





Imorgon ska jag kasta ut granjäveln iaf. Synd bara att jag hade sån lust att åka på en heminrednings shoppingrunda.
Behöver nya krukor till fönstrena då Märta lyckats ha sönder en utav varje sort nu. Alla mina fönster befinner sig i något assymmetrisk inferno..

Om jag har riktig tur så har jag hjälp utav svärmor på fredag och kan dra iväg en sväng på egen hand :))

Nej, nu ska jag tvinga karln att kika på ett avsnitt av SOA..

-So long brothers!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar