torsdag 10 januari 2013

?

Är så uttråkad här hemma att jag till och med bloggar. Då är det illa :O

Jag och lillskiten var ute i snålblåsten idag. Så nedrans kallt.
Ralf satt hela tiden och tog sig för ansiktet, och sa " ee kall" "ee kall" men baksidan låg lite mer i lä så vi fick hänga där.
Märta ville också vara med och åka på snowracern..





Har just nu 2 mobiler då 3 ställer till för mig i vanlig ordning.
Hejaheja 3 !!

Har iaf sagt upp ett abbonemang som jag aldrig någonsin använt och har ingen aning om när jag tecknat för 4:e gången nu och de måste väl räcka. Inte faen kunde de bjussa på uppsägningstiden trots att jag började säga upp det i Maj 2012..
Har iaf en HEL iphone 5 nu, trevlans!! Hoppas på att kunna hålla den hel ett tag framöver, plz!

Ska plöja ett avsnitt till av SOA innan det är nattinatti..

Min unge är sjukt svår att lägga om kvällarna denna vecka!
Tycker alltid att det pendlar, just nu är det lätt som en plätt efter lunch och ibland är det tvärtom.
Fast ganska lång tid nu har det varit okej båda ggr..

Jag dör om det här är ett tecken på att jag måste börja tänka över angående lunchluren.

Näää förresten han sov inte middag i måndags och det hjälpte inte ett skit ;)) fjuuu!!

SOA var det.. HEIPA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar