tisdag 31 juli 2012

Dagen före

Idag har vi varit på inskrivningen till operation.
Åkte hem igen efter sista mötet utifall vi skulle vi en sen tid imorgon. Så vi kunde sova hemma allihopa!
Det fick vi, så nu ligger vi här.. Ingen kan sova.
Raffe har varit galen ikväll och deckade vid hakv elva. Emil stirrar i soffan och jag ventilerar mig.
Hade hellre tagit tidigare tiden så det blivit överstökat nån gång..
Fick lite breaking news idag av kirurgen.
Hur mkt jag än frågat och läst mig till tidigare hade jag missat detta.

Om vi har riktigt otur imorgon, vilket vi alltid har. Så är det här den första av fyra operationer. En var sjätte månad i 2 år framöver. Jippie!!
Ångesten över den meningen är outtalad. Vi vågar inte ens tänka tanken åt nått håll förns vi vet säkert imorgon. Men som sagt det är ganska troligt att det blir så!! Gaaah..

Just nu ska vi komma över denna. Får bilderna framför mig av när vi måste söva ner honom imorgon och klumpen, sorgen, paniken att lämna honom där är ju total. Oavsett operations typ tror ja!
(Om de är döende, är såklart något helt annat, tänker inte ens prata om det)

Jaja, wish us luck att det är den första och sista operationen, uppskattar det!!

Hörsch!! Hej!


ÖFrån min iphone!!

1 kommentar: